caglaoztrk canım benim de 2 aylık bebeğim var neler yaptım neler hatta benim bebeğim gaz sancısından morarip uğunarak ağlıyor o derece , ben kimyon tohumu aldım günde birer bardak dönüşümlü olarak rezene ve kimyon tohumu içiyorum, karnına zeytinyağı ile masaj yapıp sıcak havlu koyuyorum o iyi geliyor , bir de sabah bir cay kaşığı doğal zeytinyağı iciriyorum. ( Bu çok iyi geliyor ) gün içindeki uykularda karnının üzerine yatiriyorum gazı çok kolay çıkıyor öylece, bir de anason içtiğim zaman aşırı gaz çıkartıyor, acı elma yağını karın ve ayak altına sürmek de işe yarıyor son olarak gaz sancısı tuttuğunda yarım kundak yapip ayaklarini topuk altından yukarı doğru toplayip kucağında yavas yavas squat yapar gibi eğilip kalkarsan çok iyi geliyor ben gaz sorununu bunlarla aştım, ama benim saydığım maddelerde bebeğine alerjiye sebep olacak bir şey olursa dikkat et ben çok kontrollü başladım baktim alerji yok devam ettim şimdi benim bebeğim daha rahat ediyor şükür