Kızlar uyurken hep sağıma soluma yatıyorum tetikte uyuyorum dü yatmak bebeklere iyi gelmiyor diye. Ancak diyelim sağıma yatıyorum üstüne yattığım kalçamın ağrıdığını hissederek uyanıp diğer tarafa dönüyorum hangi kalçamın üstüne yatarsam sanki ağırlık basmışlar gibi ağrım oluyor. Ne yapmam lazım daha 16. Haftanın içindeyim sonradan daha kötü olursa. Not: Magnezyum kullanıyorum.