Arkadaşlar merhaba 19 haftalık hamileyim. Hamileliğimin ilk zamanları aşırı uyku problemim vardı. Çalışan biriyim iş çıkışı eve gidip uyuyup sonra uyanıp Bidaha uyuyup işe gidiyordum öyle söyleyeyim. Şimdi 19 haftalığım ve yine çok uykum geliyor. Olsun uyu ne olacak diyeceginizi biliyorum ama hem işte beni çok zorluyor hemde eve gidince hiç iş yapamıyorum. Nasıl düzelir ?