Sindirella-94 aynı canım bende de regl olacakmışım gibi ağrılar başladı sanırım olucam, sen ovülasyon falan takip ettin mi bu arada burda herkes sanırım onunla takip ediyor ben vücudumu gözlemleyerek yumurtlama gününü bulmaya çalistim eğer regl olursam acaba ovülasyon mu alsam diyorum