elifseda53 hastalık yanlış teşhis olabilir mi. O kadar uzun sürmemesi lazım bir hastalığın. Bende de 2 çocuk daha var hasta da oldum ama 4 5 günde ayaklandım. Siz bence iyi bi doktora gidin. Verdikleri ilaçlar da yanlış olabilir teşhis de. Hastalıktan bişey olmaz da sizin iştahınız kesilir bebek beslenemez, gücünüz kalmaz hareketsiz kalırsınız falan onlar sıkıntı