Gebe07 benim de o haftalar başladı şuan 30+5im ve ciddi şekilde hareketlerimi zorlayan nefes aldırmayan cinsten. Doktora gittim fıtık olduğunu söyledi ama maalesef hamilelikte görülebiliyotmuş ve tedavisi de yokmuş şuan için. Doğumdan sonra devam ederse tedavi olacağım.