Ysmm_ ben haşimato hastasıyım zaten 3-6 ayda bir endokrine kontrole gidiyordum takipli olarak ilaçları düzenli almak çok önemli öncelikle sonra hamile kaldım hemen kontrole gittim ilacın dozu ayarlandı ve her ay kontrole gidip kanımı veriyorum başka hiçbirşeye dikkat etmenize gerek yok özel olarak, sadece kontrollerinizi aksatmayın ilacı düzenli alın yeterli 29.haftam hiç sıkıntım olmadı değerlerim iyi