Kızlar çilek reçeli yapmak istiyorum ilk defa yapıcam çileğimi şekere bastın dün geceden şimdi kaynatılan da illa konserve kavanozuna mı koymam lazım hemen yemicez o yüzden illaki konserve yapar gibi mi yapmam lazım?? Birde şöyle yaparsan şöyle güzel olur dediğiniz önerileriniz varsa alabilirim becerikli anneler bi yardım ????