Enfeksiyon dur bende aynisini yaşadım ilaç verdi son aylarda olan birşey çoğu kişi eminim ilaçla günü atlatiyordur ben kulanmama rahmen Allah’a şükür zorlanmadim sıkıntı cekmedim ama akıntı vs olduğu için illa enfeksiyon çıkıyor son 10, gün var ama gel gör ki idrarda çıktı daha yeni anlicaniz rabbim şifa versin inşallah doktora danışın ilerlemeden en azından ilaçla müdahale edilir ilk hamileliğimde hastanede yatirildim 30 cu haftamda 2 hafta yatirilmistim ne kadar ilerlemisti bilmiyorum ama enfeksiyon dan yatigimi biliyorum 😇aradan geçti 6 sene