Kızlar benim ilk oğlumda hic bişeyim yoktu ama sonra kayıplar üzüntü stres derken hiper tansiyon hastası oldum 27 yasındayım daha ve ikinci cocugu istiyorum benım gibi hiper tansiyon olup gebeliği doğumu nasıl geçti nasıl oldu normal doğum mu sezaryen olan varmı biraz fikir verin cok kotu oluyorsunuz benım gebe değilken bile sık sık kotuyum vee düzenli ilaç kullanıyorum