Rumeysahnm 8 aydır evliyim ama lojmanda bir kişinin bile sesini duymadım aynı şehir aynı lojmanda olanlar tanışsa keşke 🤰🏻🧚🏻♀️
Rumeysahnm Melommm çok zormuş gerçekten keşke biz de gelmeseydik insanalarla konuşmaya konuşmaya köreldim bir kahve içip sohbet etmek istiyor insan 🥺🥲
DilekAlkanat Polis eşiyim bizde istanbuldayken lojmanda oturduk gayette komşuluk sohbet vardı çok şükür 🙏
Datlum Bende polis esiyim lojmanda oturmuyorum ama burda komşuluk çok güzel. Ayrıca lojmanda oturan arkadaşlarım çok mutlu herkes birbirine gider gelir piknik yaparlar. Genelde lojmanlar böyle olur sizin şansınıza kötüler denk gelmiş