ash62an Nasıl geçiyor hamilelik?? Biz 00.00 itibariyle 18. Haftaya girdik bebisimiz de bunun serefine ilk haraketi yaptı az once😭😭 detaylı ultrason doktor arayısı, vesveler derken çok yorulduk siz nasılsınız? Ha bır de karnınız ne durumda🤭
ash62an ash62an benim karnımda gozle gorulur bır fark var ( benım ıcın) ama sankı buyumuyomus gıbı gelıyo ya🤨 halbukı 15+3de gıttıgımızde bebegın kılosu normalın ustunde (125 gr) cıkmıstı korkuyorum boyle olunca
Buketba ash62an merhabaa ben de 18+5 oldum 😇 bu haftanın başında bende göbek deliğimin hemen altında seyirme hissettim bebek olduğunu düşünüyorum daha önce öyle bir şey hissetmemiştim 😍 ben de ufaktan detaylı ultrason için doktor bakıyorum 😇
2cocuk2kopek ash62an 19+4 göbüşle kocaman oldu valla 😅 2. Gebelik detaylı için Dr. Sema suzen çaypınara gidicem instada sayfası var zaten . Baya iyi bir doktor ben hiç bir testi yaptırmadım o yüzden tam ayrıntılı bakılsın istiyorum
oxytocin ash62an yaa ben de az önce başlık açmıştım bebek hareketleriyle ilgili. 00 itibariyle biz de 18 haftaya girdik🤗 ve bugün gün boyunca bebişin olduğu kısımda kıpırtılar hissettim, bir anda güncelleme mi geldi yavrularımıza ne😅🩷
Esseraa22 @ash62an 18+3 olduk 17 girerken hissettim ama 3.gebeligim ben düşünmüyorum ayrıntılı için özelde var bı drumuz haftaya şehir Hastanesi’ne baslayacagim eğer perinatolojiden randevu alabilirsem hiç gitmem diğeri alamazsam tabiki gidecegim
ash62an Esseraa22 bız de ozelden aldık randevumuzu ılk gebelık olunca her sey tam olsun dedık bakalım🥺 cınsıyetını ogrenebıldınız mı
ash62an Esseraa22 3. Ilk ıkısı kurtaj oldu maalesef. 15+3de 1 hafta ılerıden gıdıyordu yanı 14+3 olması gerekıyordu ve kılosu 125 grdı doktor da ne zayıf ne de obez ama yedıklerıne bıraz daha dıkkat etmelısın demıstı halbukı dogru duzgun bır sey de yıyemıyordum
Esseraa22 @ash62an kaçıncı gebeliginiz normaldir iç karniniz geniştir benimde iç karnım geniş birde bişey soracağım 15+3 de gittiğinizde o haftadaki kilosundan 125 gram fazla.orayi anlayamadım yoksa 125grammi
ash62an Buketba bizimki de öyleydi 17+3de falan, bugun cok net bı ıttırme hıssettım sasırdım da anlamadım tam olarak bellı belırsızdı sonra tekrar oldu
Esseraa22 @"ash62an sağlıkla alın bebisinizi kucağınıza😊kilosu normal gibi yani stres yapmayın hiç haftasına göre önden gidiyormuş masallah
Buketba ash62an evet insan kararsız kalıyor acaba gerçekten bebeğim mi diye sanırım bu kararsızlıklar gidince çok daha anlamlı olucak 🥹😇 cinsiyeti öğrendiniz mii
Esseraa22 @ash62an kaçıncı haftada gireceksiniz bende özele gidiyorum ama orda doğum yok mecbur başka hastanede yapacağım.dogumu o yüzden değiştireceğim artık bu zmana kadar cinsiyetini hiç gsotermedi dedi Dr hiç yorumda yapmadı 17+5 de başka bı özele gittik kız dedi 3.kizim olacak inşallah🩷😊
ash62an Esseraa22 ay maşallah sağlıkla gelsin prensesss🥺🥺 ben de su ankı doktorumda yapmayı dussunmuyorum dogumu ama bakalımm
ash62an Buketba evett erkekmıs cok net testıslerını gorup sok olmustuk kız olacak gıbı hıssedıyorduk🤭🤭 sız ogrendınız mııı
Buketba ash62an biz de bacak arasından çok net gördük erkekmişşşş 😍😍 en başından beri erkek hissediyordum daha gebelik testi yaptığım gece rüyamda leylekler camıma yuva yapmıştı ve anlamı erkek bebeğe işaret diyordu ve doğru çıktı 😍
Esseraa22 @ash62an iyi doktorlara denk gelelim inşallah bir Dr vardı şehir Hastanesi’nde korona zmani kızımda hiç gidemedim randevu bulamadim nasip olmadı bide perinatolojiye gidince bu Dr bakmıyor zaten şimdi geçen san eseri bı talep bıraktım randevu geldi biranda cuma gideceğim bakalım cok ovuyorlar Dr
ash62an Esseraa22 ınsallah ıyısı olur benım de gıttıgım doktor cok ıyı allaha sukur ama hastane cok kotu detaylı ultrason da gecsın bır baska hastaneye devam etmek ıstıyoruz dogum ıcın
Esseraa22 @ash62an ya maşallah sağlıkla gelsin 💙 bende hep erkek hissediyordum çünkü kizlardaki hicbisyi bu hamilelikte yaşamadım tam tersi kızlarda baklava yedim bunda ekşi yedim hepsi ters oldu 😁