Merhabalar uygulamaya gore 6 hafta 4 günlük bır bebek ama doktorlara gittiğimde ne kdrlık doe sordugumda cevap dahı verılmıyor pazartesi tetkık ıstenıldı bugun gittim hastaneye bebek canlanmamış dedı doktor pekı normalmi cok korkuyorm ve cok ıstıyorum bebek canlanır deilmi