16 ekimde bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj geçirdim 3 ay bekleme sürecimiz vardı bu süreçten sonra 2 kere enfeksiyon geçirdim 1-2 aydır bi sıkıntım yok gibi ama 3-4 aydırda reglimde sürekli bir düzensizlik oluyor çoğu zaman 1 hafta bazende 2-3 gün gecikmem oluyor nasıl bi yol izlemeliyim yeniden düşünüyoruz bu süreç çok yıpratıyor bizi