taurusbaby Bu arabayı almak istiyorum çok hafif olduğu için ben çok güçlü bi yapıya sahip değilim hem de kolay açılıp kapanıyor puseti ise sanırım cabriofix olmalı alan kullanan var mı
nur_bebek34 taurusbaby Lara 2 aldım 1, buçuk yıl önce hafif kabin boy güzel yani. Ufak engellere takılması sorun . Tek elle açılıyor. Kapatırken iki eli kullanınca daha güzel kapanıyor. 4 yaşa kadar kualknılıyor hafif.