Lavinyam06
Pazartesi günü anestezili çektirdim. İyi ki de öyle çektirmişim. Asla öbür türlüsüne ben dayanamazdım kendimi biliyorum. Çıkınca da hafif ağrım olmuştu ama yine de korkumdan ağrı kesici serum taktırdım. Bence hiç riske atmayın tüplerinizin açık olup olmadığınızı bilmiyorsunuz çünkü. Nasıl bi ilaç verecekler ve o ilaca o an nasıl tepki verecekseniz bilmiyorsunuz kendiniz kasarsanız bu sefer belki de işlemi tekrarlamak zorunda kalırlar. O yüzden eğer imkanınız varsa özelde anestezili çektirin derim. Çektirdikten sonra da tüpler açıldığı için enfeksiyon için özellikle 4 gün dikkat etmem gerektiği söyledi doktorum bunu da ekstra belirteyim size