Sedosh Ben cumartesi doğurmuştum 😊 2022de kovid oldum tam doğum öncesi, sezaryen gününü 2 kez mecburen ertelediler. Kovidli ameliyata almak istemediler. Yeni sezaryen günü beklerken bir cumartesi sabahı nişan geldi ve doktoru aradım direkt. Normal doğum başlamadan hemen aldılar. Çalışan eşe de doğum izni veriliyor ya, tam kullanabilsin diye pazartesiye falan denk getirmeye çalışmıştı doktor bizde.