4yaprakliyoncam uzun süre aç susuz kalmayın magnezyum başlayabilir doktorunuz benimde başlarda çok ağrıyodu afedersiniz kusmak rahatlatıyordu özellikle stres yapınca bebeğin kontrollerinde falan çok ağrıyordu şimdi 35 e girdim şu sıralar yine çok ağrıyo bide tansiyonunuzu ölçün mutlaka geçmiş olsun ☺️