zehranur0113 Kızlar size şöyle anlatayım ben en son 9 marta hasta oldum benim dün beklenen bat günüm dü olmayınca evde erken gebelik testi vardı yaptım silik bile çizgi çıkmadı sizce olsaydı çıkar mıydı
cerengeredeli zehranur0113 belli de olmaz. Düzensiz yumurtlayan biriyseniz geç döllenme de olmuş olabilir. Ben düzensiz adet oluyordum ve beklenenden daha geç yumurtluyordum o yüzden geç döllenme oldu. Gecikmenin 2. Ve 7. Günündeki testte negatifi gördüm 13. Gününde pozitifi gördüm. Biraz daha bekleyin bence
Buse4161 zehranur0113 bebek henüz yerleşmemişte olabilir hcg üretimi başlamamıştır 2günde bir testi tekrarlayın
cerengeredeli zehranur0113 düzenli adettede geç yumurtalayabilirsiniz bekleyin biraz daha hayırlısı olsun hakkınızda ☺️
Busraaaakkk zehranur0113 awoxa yanıltıyo diyorlar canım , gecikmeyi biraz daha bekle farklı bi test yap bence