Marsilyasabunu Merhabalar üç hafta progestan kullandım fitre olarak hep ona bağlıyordum ama şimdi kullanmayalı 3 gün oldu hala var idrarımın içinde yüzen beyaz parçalar 36+3 hamileyim bu durumu yaşayan var mı sebebini çözemedim Dr randevum da çarşamba
Ceydaaas1 Marsilyasabunu ben hamileliğimin başından beri progestan kullanıyorum 7 aydr kullaadigim günlerde de o parçalar geliyor progestandan oluyor o
Sehoooo Marsilyasabunu Bende kullanıyorum evet normal Şuan bırakmış olsan da içinde birikmiş olanlar dışarı çıkıyordur canım no stres no panik
Eceunverkanra Marsilyasabunu Basligi okur okumaz progestan kullaniyor mu acaba dedim☺️ Gebeligimin basindan beri progestan kullandigim icin benim de geliyor endiselenmeyin normal💐
Ceydaaas1 Marsilyasabunu yok gelir bende de öyle oluyor geçen bende aynısı yaşadım gelen şey progestandi uzun süre kullaninca içerde birikip kalanlar geliyor olabilir bir idrar kültürü verin belki enfeksiyonda olabilir
Sehoooo Bende kullanıyorum evet normal Şuan bırakmış olsan da içinde birikmiş olanlar dışarı çıkıyordur canım no stres no panik
Marsilyasabunu Sehoooo ay sağolun yap zekada o preeklamsi bile yazıyor şurda 2 haftam kaldı sorun çıkıcak diye ödüm kopuyor