Ecemesen iyi geceler ve selamlar güzel annelerrr sayılı günümüz kaldı nasılsınız benım biraz yalancı sancılarım var pazartesi de randevum var bakalım bekleyecekmi kızım pazartesiyi yoksa hafta sonu gelicekmi ☺️🌸
tansugl37 38+2 tık yok 😂 yerimde durmuyorum bütün doğum olsun diye olan rutinleri yaptım. Vazgeçtim bekliyorum 😂
Ecemesen tansugl37 bende de halsizik basladı ya önceki haftalarda cok enerjiktim suan hiç halim yok sürekli uyuyasım var yatasım var 😀