anne890 Kızlar doğum yapalı bir hafta oldu evde aşırı sıkıldım sizler lohusa iken kan gün sonra dışarıya çıktınız ?
zynpknt anne890 zatem kontrole falan çıkcaz bence istediğiniz zaman çıkabilirsiniz sadece çok küçükken bebek için avm vs önermiyor doktorlar bir de belki hurafe gelir ama ikindiden sonra çıkmayın derler bizde ama fırsat buldukça gündüz çıkmayı düşünüyorum inşallah ☺️
Merloza anne890 hava güzel oldukça çıkıp gezin. Doğum yapalı 1 hafta oldu benim ama şansıma 1 haftadır çok rüzgarlı ve soğuk 🥲 çıkıp hava almayı çok isterdim ben de.
Tazegelin12 anne890 Bebeğim 1 haftalıkken pikniğe gittik 🤭 eve kapatsam kendimi depresyona girerim heralde
seyma0661 anne890 sürekli çıktım ben hastaneye vs gidiyorduk. 15 günlükken yemeğe, 17 günlükken ikeaya gitmiştik
anne890 seyma0661 yarın tam bie hafta olacak havalar serin zaten dışarıda gezemem anneme giderim diye düşündüm gerçekten onun haricinde zaten hastane sağlık ocagina çıktım ama zaten kısa sürdü işler hemen eve gecmistim
Zzmr Mrvtrk emzirmeyi nasıl yaptınız ben ona cesaret edemediğim için ilk gebeliğimde bir ay evden çıkmamıştım ve çok bunaltıcıydı
melike1-2 @anne890 bebeğim küvözde yattı on gün sürekli hastane için çıktım ondan sonrada hiç yatamadım zaten normal hayatıma dönmüş oldum
burcuo anne890 Yürüyebildiğim ilk an çıktım. Hava çok soğuk değilse çıkın gezin çocuklara da iyi geliyor
2cocuk2kopek anne890 kuzum çıkmama gibi bir şansın yok ki zaten 3 günlükken kontrole gidiyorsun 5 günlükken çocuğu götürüyorsun . 7 günlükken yine sağlık ocağı çağırıyor. Bu harafeler eskidendi . Ben valla 4. Gün Avm bile gitmiştim
Kocamanailem_ Bugün 21. Gün yenidoğan bebeğim uyurken babasına bırakıp 3 yasındakı çocuğumu bebek arabasına bindirip attık kendimizi sokaklara nasıl iyi geldi anlatamam 🥲 Bi 40 dk dolaşmak kendimi çok iyi hissettirdi
Mariam1 anne890 ben erken doğum için 3 gün sonra çıktım Bebek görmeyi gitim sonra da geziyordum yoksa evde ölürdüm herhalde çok ağlıyordum evde
ardenmom anne890 doğum sonrası oğlum küvezdeydi, sürekli yanına gitmek işin çıkmıştım hiç dinlenmedim yatmadım. Eve geçtiğimizde de günlük dışarı çıktık birlikte
fairytale_ anne890 ben ilk haftamda hastaneye gitmistim sonradan hep cıktım dikkat ederek cunku kı bebesiydi cocugum hasta olmasin diye bence sizde sra ara cıkabilirsiniz hem size hemde bebege iyi gelecektir🥰