Cok nazik yetiştirmiceksiniz gerektiği zamanlarda ses yükselecek gerektiği yerde cezaları bilecek gerektiği yerde korkuyudu cekinmeyide bilecek o sesin neden yükseldiğinide..
siz öyle nazik davranırsanız öyle davranmasınıda sürekli isterseniz dısarıdan en ufak yüksek ses kırabilir üZebilir heleki okul zamanı cok problem yaşarsınız gerektiği yerde kendini korumasını bilmeli..
Ama sizin bu anlattığınz cocuklar zaten sürekli vurdulu kırdılı oyunlar videolardanda kaynaklı oluor..
Yada evde sürekli şiddet hali müdahale edilmediği için…
Hatta bazı aileler cocuğu vuruyo diye hoşlarına bile gidıyo..
yani erkek cocuğum var hiç bu zamana kadar hadi gel boks yapalım dövüşelim demedim dememde böyle gelirsen cocuğa zaten etrafındaki insanlarlada bu sekilde oynamayı secer..
Yani aradaki dengeyi sağlamak cok önemli cok naziklikte iyi değil cok savunucu yapıdada olmak iyi değil.