kızlar hepinize iyi akşamlar adetim 5 gün gecikti adet gecikmesinin ikinci günü gebelik testi yaptım (erken ve kaset) çıkmadı akşam acile gidip kan verdim 30.01 çıktı acildeki doktor gebelik var demişti bugün gecikmenin 5 . günüydü gittim tekrar kan verdim doktorum 55 olmuş sonra 86 ya yükselmiş dedi bu yükseliş çok az dedi çok endişeliyim kimyasal gebelik ya da dış gebelik olabilir mi ya da geç döllenme çünkü ilk kanı 8 nisanda vermiştim 30 du bugün 11 nisan 86 gerçekten bana da çok az geldi iki katı olması lazımmış sizce yükselme olur mu bilginiz var mı kanları aynı hastanede aynı saaat aralıklarında verdim bu arada çok uzun oldu hakkınızı helal edin🩷🫶🏻