Hasret18ayaz Kızlar merhaba mantar enfeksiyonu ile başım dertte 27+6 gebeyim eczacı niloi yağı önerdi kullanan var mı
nevaneva Hasret18ayaz ben kullanıyorum yanma falan olunca iyi geliyor 1 damla damlatıp ütüleyip giyiyorum
Minnakpopus Hasret18ayaz bunu çok merak ettiğim için dünkü girdiğim detaylı ultrasonda perinatologa sordum. Asla ama asla önermeyeceğim birşey vajinanın florasını bozarsanız dahada uğraşırsınız dedi.
cileklitursu Ben kullanmadım ama doktorlar asla önermiyor içeriğini bilmediğin şeyi kullanma zararı olursa kimse meshul kabul etmez