Merhaba , daha önce 2 düşük yaptım. Şuan 6+5 deyim , riskli gebelik geçirdiğim için vajinal yoldan fitil progestan ve oksapor iğne kullanıyorum. Henüz 6 hafta 5 günlük. Bu ilaçların etkisinden mi haftadan mı bilmem inanılmaz şişkinlik ve ödem , yüzümde yoğun kırmızılık yaşıyorum benzer etkiler gören var mı?