Merhaba bebeğim 7.5 aylık
Günde genelde beslenmesi şöyle
Lor peyniri
Pekmez
İrmikli muzlu muhallebi
Yumurta sarısı
Bebe bisküvisi el yapımı tabiki
Ara öğün meyve
Akşam ise
Kıymalı tarhana çorbası
Veya irmikli havuçlu patatesli yemek
Tabi gün içinde su veriyorum mama veriyorum emziriyorum. Ama gece sürekli ağlayarak uyanıyor bu aralar uykuya zor dalıyor bende mama veriyorum onu çok iştahla içip uyuyor.sonra 3 saat sonra gene başlıyor ağlamaya mama vermeden uyumuyor. Ee sabahta bezi inanılmaz dolu oluyor. Sizce doğru beslemiyor muyum bebeğimi? Ne yapsam