Ben de 22 hf ikizlere gebeyim. Karnım taş dolu sanki, 1 aydır düz yatamıyorum. Kaburgalarıma doğru batma oluyor, yediğim şey sanki 4 katı şişlinlik yapıyor, kabızlık var. Her günü geceyi bitirmeye çalışıyorum, bir gün daha geçti şükür diye. Çok zor geldi bana gebelik, kimse böyle anlatmamıştı bu süreci 🥲