Rav-Ebu Bat 12 Nisan bugün kan verdim 2.30.du. kasık ağrım ve akıntım var kesin hamile değilim mi yoksa adet gecikmesi olmadan kesin sonuç çıkmaz mı başına boyle gelen oldu mu yani adetten önce negatif adetten sonra pozitif??
EsoMom_ Rav-Ebu benim adet gününde pozitif gördüm geç yumurtladım catlamadan 10. Gün adet gunumdu canım geç dollenmede olabilir
Edizhr Rav-Ebu benimki geç döllenme oldu mesela gecikmenin 7. Günü belli belirsiz ikinci çizgi vardi testte sende biraz daha bekle adetin geçsin öyle test yap emin olursun
Han23 Rav-Ebu ben🙋🏻♀️ adetten ortalama 1 hafta once kendimi kotu hissediyordum acile gittik negatifti. Hatta ufak bi enfeksiyon cikmisti antibiyotik vermisti ama icime sinmemisti nedense kullanmamistim ben hamileyim diye:) 1 hafta sonra civari 1 gun geciktim ve pozitif🙊darisi basiniza❤️