karamellikedi İstanbul içerisinde ,tercihen Avrupa yakasında ama Anadolu da olur, detaylı ultrason için tavsiyeye ihtiyacım var. Nerede ve ne kadara yaptırdınız ? Memnun kaldınız mı ? Devlet hastanesi de olur ancak hiç randevu gözükmüyor..
baharalper karamellikedi nice klinik zeynep özköseye gittim pazartesi günü, çok memnun kaldım, nakit 4750 idi, rapor renkli fotoğraflar ve cd verdiler
incii_mom karamellikedi medikal park Maltepe ercüment müngen 5000 tl nerdeyse 1.5 saat sürdü çok detaylı bakıyor
Beri3012 İstanbul Bakırköy’de özel hastane Rıdvan Zeybek kızım da gitmiştim 2 sene önce memnun kaldım hastane adını unuttum ama internetten ararsanız bulursunuz
Gulfemesat Kbr-cnbrc merhaba 🌸bende gideceğim bu Salı günü yaklaşımı nasıl doktorun rapor falan veriyor mu baktıktan sonra
burcuo Kbr-cnbrc Ben de haftaya gideceğim o doktora ama hastaneyi aradım 6500 dediler. Acaba özel muayenehanesi mi var kendisinin? Biruni Hastanesine gidiyorum
Kbr-cnbrc Gulfemesat yaklaşımı çok iyiydi önce odasına alıyo sorular soruyor not alıyor sonra ultrason odasına geçelim diyor tek tek her yerine bakıyo parmak sayısı kulaklar gözler burun ağız bunlarla başlıyor asistanına yazdırıyor sonra organlara geçti tek tek baktı ölçüleri söylüyor asistanı yazıyor bi yerde sıkıntı olunca söylüyor. Omuriliği göremedi bebişin beni namaz pozisyonuna döndürdü 10 dk bekledim tekrar uzandım baktı dönmedi yürüyüş yap tatlı ye gel dedi gittik tekrar geldik yine dönmedi 2 hafta sonra kontrole çağırdı. Göremedim bırak git yapmıyor yani herşeyine bakıyo emin oluyo öyle raporumu verdi renkli fotoğrafları verdi çok memnun kaldım
Gulfemesat Kbr-cnbrc açıklamanız için çok teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı umarım güzel sonuçlarla sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🌸😍
burcuo sraleyna Size de sağlıklı ve rahat bir süreç dilerim. Sağ salim kucağınıza alın inşallah bebeğinizi💐 Benim gebeliğim maalesef önümüzdeki günlerde sonlanacak. Şu süreçte anladım ki, takibimizi yapan doktorun güven vermesi çok önemli. Detaylı ultrason için de çok iyi bir perinatoloğa görünmek lazım. O anlamda şanslıyız.
sraleyna burcuo çok çok üzüldüm ben de gebeliğim sonlanırken Serhat hocamla tanıştım Serklaj yapıldı tutmadı 20. Haftada kaybettim kızımı şu an yeni bir gebeliğim var ve doğru doktor seçimi diyorum daha güzel günler nasip olsun size de inşallah sağlıklı olsun gelecek olan 🙏🥺