Selam kızlar bat 7 Nisandı hep 28günde bir Regl olurum suan da 4 gğn gecikmem oldu planlı bir şey yoktu ama gecikme yaşayınca acaba mı dedim. Ikı gun once test yaptım negatifti. Kasık ağrım bel ağrım yok gögüslerimde adet olacağım zaman ağrı çok olur fakat bir kaç gündür ara ara ağrı oluyor ve sürekli regl olmuşum gibi hissedip lavaboya gidiyorum ama baktığım da olmamış oluyorum. İnsan heyecanlanıyor ne yapmalıyım beklemeli miyim bir kaç gün daha yoksa acile gidip kan vermeli miyim malum haftasonu geldi:)