MMB İki gündür vajina bölgemde çok kötü ağrı var yuremiyorum bile kiyafetimi bil giyerken çok zorlaniyorum daha da çok acıyor sanki iki kemigimi vajina bolgemin sıkıyolar çok tuhaf bir ağrı sizde de varmı.yatarken dönerken destek alıyorum çok canim açıyor 34+2 yim
Minigimgeliyor MMB benim de oluyor özellikle yattığım yerden kalkarken ama şunu fark ettim ne kadar pasif olursam ne kadar az hareket edersem o kadar ağeı oluyor. O yüzden gün içinde daha aktif olmaya çalışıyorum ev işi vs. Bayağı farketti. Hatta hava güzel bu ara yürüyüş yapıyorum o da iyi geldi.
Bktkzycnyt MMB ben de o durumdaydim dun gece nisan gibi kanamam oldu enfeksiyon varmis sknti stres cok buyuk bir an once dogsalardi artik
Yalinn8 MMB bebis döndu de baski mi yapiyor ki? Ben de 34 um dönerken kalkarken falan ben de zorlaniyorum ama vajina agrim yok ara ara batmalar oluyor o kadarr
MMB Minigimgeliyor yuruyebilsem bende yapıcam ama dün başladı böyle çok tuhaf bir acı yürütmuyor bile pantolon falan giyerken canım gidiyor sanki
MMB Lucky acaba aynı şekilde mi sizinde agriniz çok baski yapıyor gibi yani yuruyemiyorum işte felâket birşey
Mrvkzlkya Lucky bende sendenim 27 27 haftalarda başladı 40 oldum ama bebek asaya indikçe sadece normal yalancı sancılar gelmeye başladı ağrıların geçtio2 haftadır Perşembe Alicam kucağıma Allah nasip ederse minigimi umarım sizlerde ağrıdan açıdan kurtulursunuz
Lucky MMB vajina kemiklerimi birileri kırmış gibi bir agrı. Bacagımı kaldıramıyorum kaldırınca aşırı ağrıyor .
Hmyr_ygt MMB canım bende de var aynı şey bebek çok hareketli bazen de kendini kas katı dayıyor sanki daha demin masa toplarken aniden öyle şiddetli girdi ki çığlık attım ama sonra geçti yarın kontrolüm var benimde erken Doğum riskim var
MMB Hmyr_ygt benim oyle bikere oldu onu biliyorum nasıl bisey olduğunu öyle benim de canım yandı ama bu öyle değil vajinamda bsanki taş koymuşlar agirlik yuruyemiyorum bile suruyurek ayagimi
MMB MMB hayır canım bende öyle olmadı yani bi açıklık oldu gibi hissetmedim ama sadece canım çok yanıyor işte enfeksiyon falan degildir herhalde
Ozlemsvr MMB bizde 34+6 olduk aynı durum bendede var. Arkadaşın dediği gibi hareketsiz olunca daha çok ağrı oluyor. Sende vajinada açılma hissediyor musun? Ben lavaboda açıldığını farkettim. Normal mi acaba doktora sorucam da..
Ozlemsvr MMB belki bebeğin yavaş yavaş kanala iniyordur. Tabi yine doktora git sor canım. biz ne kadar olsa bilgili değiliz. benimde canım yanıyor ama senin belli ki daha fazla.
Caglaoraldogan Solunuza yatinnnn kızlar benim ağri olmuyor bebek cok aşağida hep yatıyorum basından beri ağri ayakta kalinca oluyor bende çok
Chan MMB Günlerimiz aynı ama ben bu ağrıyı beşinci aydan beri hissediyorum. Gittikçe daha çoğaldı. Herhangi bir enfeksiyonum yok. Çocuğun başı dönmüş dedi doktor belki ağrıların çoğalmasına etken olmuştur. Normal bir süreçmiş ama. Doğuma hazırlık için leğen kemiklerimiz esnediğinden böyle hissediyormuşuz.
MMB Chan anladım demek ki ondan kemiklere baskı yapıyor herhalde ilk kez böyle oldu dün den beri yaklaşıyoruz belki de ondan sezeryan olacağım gerçi
Chan MMB Ben de sezeryan olacağım, işin acı kısmı da bu sanırım 😅 ağrıları çekeceğim ama normal doğum yok ortada 😄 Evet, moderatörlerden biriyim 😊