Kızlar 17 Şubatta rahim filmi çektirdim geçen ayın 23 ünde regl oldum 29 unda temizlendim bel ağrım ve kasıklarımda Ağrı var bu akşam kahverengi şeklinde leke döküldü sizce hamilemiyim Ay ortasında hiçbir zaman lekelenmem olmaz yerleşme kanaması olabilir mi yaşayan varmı aranızda