Esmaa___ İlk defa kullanıyorum dördüncü günüm kasık ağrısı ve bel ağrı ağrısı yapıyor mu araştırdım ama herhangi bir bilgi görmedim adet olucakmış gibi hafif ağrı var ve sivilce çıktı yüzümde birden fazla
Busraaaakkk Esmaa___ ben 20 gün kadar kullandım ne için kullanıyorsunuz bilmiyorum tabii ama ben kist için kullandım o süreçte de korundum ilaç kullanırken dikkat et demişti doktorum. Bende hiçbir yan etki yapmadı sadece kıllanma yaptı