Cnsymn Bebeşimi görmeye gittim bugün teyzeleri ☺️ cinsiyeti yavaş yavaş belli olacak ama çok da meraklanmaya başladım önce sağlık tabi ama 😂 insan gene merak ediyor ☺️ tahminci arkadaşlar bana da tahminde bulunabilir misiniz 🙏🏻⭐️ 
Cnsymn XBurcuburcu teşekkür ederim ilk gebelikte 16. Hafta da kız olduğunu öğrendim daha 12+4 doktorum dün erkek olabilir tahmin ettim dedi sadece 3 haftaya sonra netleşir dedi 😂 dünden beri heyecan yaptım kız isteyen ben 😂😂