BuseKelo Kızlar 20. Haftadayım ve göğüs uçlarım ağrımaya sızlamaya başladı ara ara oluyor ama çok acıyor normal mi? krem vs var mı bu haftalarda kullanabileceğim
mineay55 BuseKelo göğüs ucu kremleri var gebelerin kullanabileceği ondan al kullan sızı ağırı gidiyor. Krem dediğim de nemlendirici oluyor. Bende kullanıyorum çok iyi geliyor kaşıntıya sızıya ağırıya
K1996 BuseKelo son zamanlarda bnden hafif hafif süt galiba öyle şeyler geliyor ama çok az iç camasirimda görüyorum elledigimde bişey yok ağrı oluyor göğüslerim aciyo adet olmaya yakın bnm hep acirdi dokunamazdim o sekil oluyor
tkkece mineay55 dikkat edin çok masaj yapmayın göğüsleri çok uyarınca doğum başlamasına sebep olabiliyormuş