Yasolisa Hamiş anneler merhaba 12 hafttalik gebeyim. Belirtilerim birden kesildi. Öncesine kadar göğüs ağrısı kasık ağrısı vardı hepsi gitti. İlk hamileliğim tedirginm aranızda benm gibi bı durum yaşayan oldu mu
NoName_ Yasolisa aynı haftalarda evet iştahım azaldı bulantılarım kesildi kendimi boş hissediyordum sonra doktora koştum ve bebeğimi gördüm 🥲şuan şükür 20+6☺️
AybenYB Trimestere hoşgeldin göğüs hassasiyeti bulantı hepsi bitmişti bence tak diye şok olmuştum hamile hissetmiyordum bile korkmuştum🥹 neyse ki doktorum normal olduğunu söyledi şu an 28+3üz 🧿🥹
Yasolisa Çok teşekkür ederim içimi rahatlattıniz evham yapiyorum sanırım 🤦🏻🙂 ilk haftalardan beri sürekli göğüs ve kasık ağrısı çekiyordum. Hafif lekelenmelerimde oluyordu smdi bütün belirtiler gidince korktm 🙂