Yasemin0642 Kızlar İsmine Karar Veremiyorum. Çınar ismide ewet gzl ama iki isimde kuranda geçmiyor bilemedim önerilere açığım bi oylayın beni 😁
aylinpalaa Yasemin0642 asil olmalı mı ya bi ısınamadım şu isme😂 illa ki olması gerekiyorsa Çınar derim
ddefnos Yasemin0642 bence asılı kaldirirsaniz diğer hepsi güzel ama çınar isimli cocuklar sanki ağır başlı oluyor gibi beğeniyorum o ismi
bebeklerim__ Yasemin0642 kesinlikle Ömer asıl. Kulağa çok çok güzel geliyor. Oğlumun adı Ömer asil de çok begendigim Bi isim
Bicirik2025 Yasemin0642 ben Hamza ismini çok beğeniyorum çok dolu dolu bir isim . Asil zaten favorim . Hamza Asil bence harika bir ikili .
Prensess33 Yasemin0642 çınar da Ömer de çok güzel kendi ailemde olduğu için ikisinide koyamiyorum 😁 biz en son Emirhan 🩵 ismine karar verdik
Yasemin0642 Aydngrkm ya Asil nebiliyim erkek çocuklarında istediğim bi isimdi. Çok kararsız kaldım 🤦♀️
Yasemin0642 ddefnos sağol cnm teşekkür ederim hakkını helal et uygulamaya giremiyordum cvp yazamadım o yüzden 🌸
Yasemin0642 bebeklerim__ sağol cnm teşekkür ederim hakkını helal et uygulamaya giremiyordum cvp yazamadım o yüzden 🌸
Yasemin0642 Bicirik2025 sağol cnm teşekkür ederim hakkını helal et uygulamaya giremiyordum cvp yazamadım o yüzden 🌸
Yasemin0642 UraSsmom sağol cnm teşekkür ederim hakkını helal et uygulamaya giremiyordum cvp yazamadım o yüzden 🌸