bkdusunenanne Karnın aniden sertleşmesi sonra düzelmesi, adet sancıları hafif bunlar kasılma değilmi. Nst giriyorım çok şükür çıkmıyor sancı çıkmasında ama normalde de dururken kasılma oluyor anlamadım
burcuyilmazzz38 bkdusunenanne bebek toparlanıyodur dönmeye calısıyodur yeri daraldı hareketleri ister istemez can acıtıyo ayrıca kasık ağrısı ben hamileliğin başından beri çekiyorum suan 37 haftaya girdik
Applejuice bkdusunenanne kacıncı haftadasınız? Yalancı kasılmalar başlamıştır. Nst de 20-25arasıydı benim kasılmalarım 38.haftaya kadar bu hafta39olduk 60ları gördü 3-4kez ama doktorum bunlar yalancı kasılma gercek olsa düzenli ve dahada artarak cıkardı dedi..
senem-yabaci bkdusunenanne ben de pazartesi günü girdim nst ye. En fazla 43 gördüm. Ama dün de aylık kontrol vardı. Doktorum tekrar nst istedi. 100e çıktı sürekli. Ama bir iki kere bebeğin toplandığını hissettim sadece. Bugün 29+6 olduk bu arada.