Ecemom_ 37+6yız benim de aynı. sanki tırnaklarıyla yolmuş gibi ya da karnımı bir yere vurmuşum da mosmor olan yer dokundukça acıyor gibi 😮💨😮💨 doktora soruyorum normal içeride bebek var diyor, çevreme soruyorum acıtıyor diyorum normal içeride bebek var. Ya tamam bebek var da ne yapıyo yani içeriye ya da doğumu etkileyecek bir mevzu mu 😒