Nursahmila ben de oksapar kullanıyorum, 38. haftada sezeryan planlıyor doktorum, aspirini 30. hafta gibi keseceğimizi, oksaparı doğumdan bir gün önce keseceğimizi söyledi. Doğumdan 12 saat sonra da tekrar oksapara başlayıp bir süre kullandıracak bana