Arkadaşlar allah izin verirse normal doğum istiyorum ama kuyruk sokumumda kıl dönmesi var. Ara ara apse oluşuyor çok şükür hamileliğim boyunca aşırı bir sıkıntı yaratmadı. 35+2deyiz şu an. Aktif kıl dönmesi olması normal doğuma engel olur mu? Ikınma vs sıkıntı yaratır mı bilgisi olan var mı🥹