ben dış gebelik kaynaklı laparoskopi olmuştum şefik hocada. Şefik Gökçeye denk geldim, iyiki de öyle olmuş diyorum. hem ameliyat öncesi hem sonrası o kadar detaylı ilgilendi ki… sorularımı tek tek yanıtladı, psikolojik olarak da çok rahatlattı beni. süreci zor yaşayan biri olarak çok memnun kalmıştım, iyi ki diyorum 🌸