Kızlar 8.haftamda tükürük bezlerimde artış başladı 21.haftadayım hala devam ediyor beş saniyede bir tükürüyorum elimde kavanozla geziyorum dışarıyı sormayın öyle bi sosyal hayatım kalmadı bi gün çıktım rezil oldum geldim kızlar geçmiyor çok korkuyorum doğuma kadar sürecek diye çok yoruldum hiçbir hayatım yok ne özel ne sosyal bu ne zaman bitecek bilen biri var mı kız bebek bekliyorum üçüncü gebeliğim ilki bu kadar yoğun değildi daha çabuk bitti ikinci bu haftaya kadar sürdü ama kalbi durdu gitti Buda hala deli gibi devam ediyor lütfen bilgi paylaşın