Turuncukadin bn evlendikten bir ay sonra eşimle otururken olurda bir çocığumuz olursa kızda olsa erkekte olsa adını ezel koyucam dedim aniden gelen bir fikirdi şuan 10 aydr evliyiz henüz ezelim yok ama inşllh olursa büyük mutlulukla bu ismi vericem dua edin bana lütfen. Allah herkesin kucağına hayırlısıyla bebek versin çok amin