Levelmas Arkadaşlar detaylı ultrasona girme zorunluluğumuz var mı? Eşimin ailesiyle bu konuda ters düştük. Gerek olmadığını düşünüyorlar.
Yagmur1991 Levelmas kimsenin lafina bakma heleki söz konusu evlatlarımızsa..Hiç söylemeyin bile testlerinizi bence gerekli organlara bakıyorlar her hangi bir sıkıntı varsa doğumdan sonra hemen müdahale ediliyor
Tomurcuk18 Levelmas Onlara neymiş ki. Bebek sizin olduğuna göre yaptırıp yaptırmama kararı da size aittir. (Ki bence kesinlikle yaptırılmalı)
meleklerim3757 Levelmas Bende 2li yada 3lü yaptırmadım ama detaylı önemli bence kimseye bakma sen yaptır bence canım
TaylansMom Levelmas zorunluluk yok fiyatı yüksek olduğundan bazı aileler gerek duymadığını bahane ediyor. Bence cok gerekli. Bebeğinin bütün organlarını safra kesesinden midesine böbreklerine kalbinin odacıklarına beyninin bölümlerine kadar her yerini görüyorsun perinatolog muayene ediyor 1 saat sürdü bizim. Sağlıksız olduğunu öğrenseydim de tabi ki öyle kabul edecektim benim evladım o. Ama hastalığın etken teşhisi cok önemli. Mesela kalp rahatsızlığı var diyelim bebeğinde. Ona göre kapsamlı çocuk kardiyologunun olduğu bir üniversite hastanesinde doğum yapman gerekiyor ki bebek doğar doğmaz müdahale edilsin. 300-400 tl nelere vermiyoruz ki bebeğimin sağlığı herşeyden daha önemli...
Levelmas Tomurcuk18 bebek sakat olsa aldırmayacaksın zaten. Öğrenince piskolojın dayanmaz falan dedıler. Benim de ilk hamileliğim tabiki ne gerekiyorsa yapılsın isyiyorum.
Nezahatozen her insanın ne dediğine bakmayacaksın ben öyle yapıyorum sonucta çocuğum yani kaç kere hamile kalıyoruz ki şu hayatta evlâlarımızda bi sorun var mı varsa önlem alalım diye hem onu görmek icin
Tomurcuk18 Levelmas Evet aldırmayacaksın ama ona göre de tedbir alacaksın. Doğunca gereken müdahaleler yapılcak. Zaten kimse çocuğunu aldırmak için yaptırmıyor bu testleri amaç bilinçli olmak.
Morenna Levelmas bende 2li ve 3lüyü yaptırmadım. sadece detaylıya girdim. Çok şükür birşey çıkmadı. Onlar öyle konuşurlar, herkesin ağzı var işte 😩 sen bebeğin için doğru olanı yap ve mutlaka detaylıya gir.
Xesesx Levelmas senin çocuğunun sağlığından daha önemli değil onları ilgilendiren bişey yok ortada organ taraması yapılıyor tamamen Allah korusun beyinde kist böbrekte genişleme var mı bağırsakta kalpte parlaklık yarım dudak anomalisi oluşmayan yada eksik bi organı var mı elleri ayak parmakları hatta kordondaki bebeği besleyen damarlara arter ven sayısına kadar bakıyolar öyle saçmalık mı olur yarın bir gün bebeğinin bi rahatsızlığı varsa bilemezsin kimseyi dinleme bu konuda kuzum eşini de bilgilendir aç oku araştırsın sana zıt gidiyosa hala çocuk bizim derdi bunlara kaldi sinir oluyorum su insanlara😡😠
Ceyk Levelmas beyin, kalp, böbrek vs. Bütün organları ayrıntılı olarak incelenir. Allah korusun kalbinde bir problem olduğunu düşünün çocuk doğar doğmaz ameliyat edilmesi lazım. Bazı şeyleri önceden öğrenmek bence çok önemli
ValideSultan Levelmas canım engelli olması değil mesele müdahale edilebilen bir durum varsa ona göre hastane seçimi gerekirse Doğum sonrası ameliyat için şart elbetteki duamın sağlıklı melekler gelsin
Emine82 Levelmas ben yaptırmıcam doktorum görmek isterim ama mecburi değil dedi 2li test yaptırmıştım ama detaylı yaptıramıcaz
Sevdaninmucizesi Levelmas 2li tarama bende gereksiz buldum ama detaylı kesinlikle yapmalısın yani bebeğin parmağına kdr organlarına kdr herşeyine detaylı bakılıyor onu sakın aksatma kuzum çocuk senin çocuğun eşinle görüş bu konuyu eşin tm dedikten sonra kimseye laf düşmez eşin senin gibi mi düşünüyor yaptırma taraftarı mı
Tugba2626 Bence hepsini yaptır ben hastanede sıramı beklerken bir iki şeye şahit oldum . Emin ol duyduklarımı duysan hemen yaptırırsın
ozlemturgay Ben ortada ters düşülecek bir durum göremedim cocuk sizin değilmi sen ya da eşin karar verir buna ailesi veya senin ailen karar veremez bence yaptırmalısınız ve dışarıdan insanları müdahale ettirmeyin bence bebeğinize