cylnmy Kızlar bugun 31.haftama girdim ama yürürken çok ağırlaşmış hissediyorum 2 hafta önce açılmam vs yoktu sancım da yoktu ama şüphelendim sizce bu haftalarda normal mi? Hep yatmak istiyorum.
nevaneva cylnmy çok normal bende o haftadan beri yürürken ağrılarım var 33. Haftadayım çok ağırlaştım doktor normal dedii bebek artık aşağı baskı yapmaya başladı dedi
Handey cylnmy 32+6dayım yürürken oturken kalkarken çok zorlanıyorum ben de.normal bu haftalarda artık ağırlaşmak🙂