Fatmadmr37 20+4 haftalik hamileyim. Nasipse bir oğlumuz olacak inşallah. 2. Gebeligim şuan. 2,5 yaşında bir de kızımız var. ismi daha sevgiliyken belliydi çok severek isteyerek koyduk. Ama şimdi hiçbir isim yok aklımızda. Aslında ben Alparslan yada Mert ismini beğeniyorum. Ama eşim fazla yanaşmıyor. Alparslan ismini de kime söylesem ağır bir isim deniyor. Ben öyle düşünmüyorum aslında ama önemli olan tabi eşim ile ortak karar verebileceğimiz bir isim. Anlamı güzel erkek isimleri önerir misiniz 💙
Birannelikmeselesi Fatmadmr37 biraz önce kendi postumdan çıktım. Seninkine denk geldim. Türk isimlerinden istiyoruz bizde. Sanırım Teoman da karar kıldık gibi ama çok güzel isimler önermişler bana. Sayfamdan posta bir bak istersen. Yeni daha.
aylinpalaa Fatmadmr37 1 oğlum var 2.5 yaşında adı Metehan, şu an 2.oğluma hamileyim adı Cihangir olacak nasipse belki size de fikir olur.🥰 Metehan:büyük hun imparatoru olan hükümdar Mete anlamına geliyor Cihangir: dünya fatihi, dünya’ya hükmeden anlamına geliyor
Meleknur1 Fatmadmr37 oğlumun adı Alparslan 🤍 bence ağır ama çok hoş anlamlı güzel yani 😍 bide Metehan var 2. Erkekse bunu düşünüyorum ben
Fatmadmr37 aylinpalaa adlarıyla büyüsünler inşallah çok güzel isimleri. Cihangir ismini bende çok beğeniyorum onu unutmuşum 🤍
Fatmadmr37 Meleknur1 bende yine kiz beklediğim için hep kız isimleri vardı aklımda kız ismi fikrim hala çok 😅 ama oğlumuz olacağını öğrenince isim gelmez oldu aklıma. Ama hep Alparslan ismini çok begenmisimdir çok güzel geliyor hem anlam olarak da. Eşime kalsa Galatasaray dan birinin adını koyacak diye korkmuyor değilim 😅 onu da bak aslan da geçiyor diye ikna etme çabam var Alparslan ismine
Fatmadmr37 Meleknur1 2,5 yaşında bir kızım var Asel İkra adı. Çok çok severek koyduk. Yine kızım olsaydı Duru, inci, hüma, Azra, sare isimlerinden birini koymak isterdim ❤ ama favorim Duru.
Fatmadmr37 deli66mavi Ali dedemin ismi Hamza da kardeşimin. Hamza ismini hala çok beğenirim bende. Adıyla büyüsün 🤍
1prens_1prensesannesi_ Fatmadmr37 Alparslan çok güzel ve asil bir isim bence benimde hoşuma gidiyor ama abimin oğlunun adı onun için koyamıyorum Metehan düşünüyorum ben inş hayırlısıyla💙
Fatmadmr37 1prens_1prensesannesi_ evet ya bende hep erkek çocuklarında gördüğümde çok hoşuma gidiyor böyle heybetli bir isimde bence 🤍 eşim ikna olsa bu is tamam da nedense o fazla beğenmedi beyefendi 😅
tugcebaby1 Oğlumuz olacsk ismi Cihangir olacak baika oğlum olsa asil kahraman yada oğuz kağan koyardım