Ays_12 Fetal test doktoruma mı gidecek ? Bana mı gelecek . Doktora yollucaklarmışta böyle olan var mı ?
Bebegim3444 Ays_12 Benm sonucu mailime attılar hemen arayıp bilgi verdiler sonucunuz çıktı doktorunuza atıyoruz diye peşine doktorum da yazdı sonucun geldi diye zaten ertesi günü kontrole gittim.
Mavro Direk doktora gidiyor size de sonuç çıktı diye bilgi veriyorlar. Ben yaptırdığım yerde rica etmiştim sonucu bana da atmalarını atmışlardı