Dygutyr 13 haftalık hamileyim böylr sancı iğne batması gibi oluyo bebegin oldugu yerde sonra geçiyo acaba neden oluyo bilen yaşayan var mı ?
Yalinn8 Dygutyr rahim buyuyor canim, bundan sonra hep hafif hafif agrilar batmalar olucak, kanama ve siddetli agri olmazsa sıkıntı yok😉
bebekteyaparimkariyerde Dygutyr ani hakaretlerde mesela otururken bir anda ayağa kalkmanda gerçekleşmiş olabilir normal şeyler bunlar bebeğin pozisyonuylada alakalı bir durum.
MerveSinan Canım bende 12+5 im.Dedigin gibi batmalar oluyor.Hatta bende bel kısmında kramp gibi saniyelik sancılar oluyor.Bugün doktoruma sordum.Gebelikte karsilastigimiz problemler dedi.Eger artarsa progestan kullanabiliriz dedi.Benim süphem fazla ayakta kaldigim icin olabilir diyorum.Ama insallah devam etmez.
Deletedmom133 MerveSinan bende ufacık bir şey de bile korkup netten araştırıyorum ama rabbim öyle güzel koruyor ki onu 😉 ben dondurma bile yiyorum korkma hiçbir şeyden
Dygutyr Bilgileriniz için teşekkürler kızlar sagolun bende öyle düşünüyorum rahim büyüdügü için kasılma yapılıyo diye
Tugbasss Dygutyr bu sebepten iki gün önce acildeydim ben serumla sadece sancıyı kestiler .. gaz var dediler yoğun gaz